دانلود کتاب هرچه که می خواهی از درک سیورز 

 

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سه درس کسب‌وکار از کچل‌ترین برنامه‌نویس دنیا :: زماناzamana.blog.ir › derek-sivers
۶ خرداد ۱۳۹۴ — هرچند درک سیورز (Derek Sivers) را ممکن است بیشترتان بشناسید ولی او خودش را نوازنده‌ای می‌داند که برنامه‌نویسی، وبلاگ‌نویسی و کارآفرینی می‌کند ...
وارد نشده: هرچه ‏| باید شامل این عبارت باشد: هرچه

دانلود کتاب صوتی ۴۰ درس لازم برای کارآفرینی اثر درک ...fidibo.com › ... › کارآفرینی و کسب و کار
بنا به گفته‌ی خودش شغلی که در ابتدا داشت، در حد سرگرم کردنش به درد می‌خورد! او ضمن این‌که راه‌ و روش خود و فوت‌و‌فن‌های کارآفرینی و کسب ثروت را آموزش می‌دهد، هرگز شما را ...
وارد نشده: هرچه ‏می ‏خواهی

دانلود کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی - درک سیورز ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › اقتصاد و مدیریت
درک سیورز در کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی به شما می‌آموزد چگونه کسب‌وکار در حد صفر خود را به کار بزرگ چند میلیون دلاری تبدیل کنید! او در این کتاب از 10 سال تجربه‌ی خود در زمینه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار و یافتن. ... این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که نداشتن سرمایه را نه به عنوان عامل سکون، بلکه ... کتاب‌هایی پیدا می شود.
وارد نشده: هرچه ‏خواهی

ترجمه | آراز غلامی | Araz Gholamiarazgholami.com › tag › ترجمه
ترجمه فارسی مستقل کتاب هرچه‌که می‌خواهی از Derek Silvers ... رو صرفا برای گذران وقت شروع کردم به ترجمه‌ی کتاب هرچه‌که می‌خواهی (Anything you want) از درک سیورز. ... ولی هر طور که فکر می‌کنم هرچه پشت آن در هست از واقعیت‌های پشت درهای دیگر واقعی‌تر نیست. ... معرفی و دانلود مستند پایرت‌بی، دور از کیبرد (بهمراه زیرنویس فارسی).

خلاصه‌ی پادکست مدرسه‌ی استارتاپ، قسمت اول: کارآفرین یا ...virgool.io › edrism
این نوشته طولانیه و فشرده، پیشنهاد می‌کنم فایل پی‌دی‌افش رو دانلود کنید رو سر فرصت بخونیدش. ... چند روز پیش دنبال یه سری پادکست جالب می‌گشتم که به Startup School رسیدم. ... کتاب Anything You Want (از درک سیورز، حدود ۱۰۰ صفحه است، این رو از بالایی ... در حالی که موضوع بسیار مهم اینه که با این اردک ها می خوای چکار کنی؟
وارد نشده: خواهی ‏| باید شامل این عبارت باشد: خواهی

کتاب صوتی 40 درس لازم برای کارآفرینی - اثر درک سیورز ...radiomosbat.com › کتاب-صوتی
کتاب صوتی ۴۰ درس لازم برای کارآفرینی درک سیورز ... فوق‌العاده‌ی خود در مسئله‌ی کارآفرینی و موفقیت، روش‌هایی را پیشنهاد می‌کند که همین لحظه نیز قابل اجرا هستند.
 رتبه: ۳ · ‏۲ مرور
وارد نشده: هرچه ‏می ‏خواهی

دانلود کتاب صوتی چهل درس لازم برای کار آفرینی | علیرضا ...taaghche.com › مدیریت و کسب و کار
سیورز در این کتاب صوتی از تجارب ده ساله‌ی خود در مورد تبدیل کردن کسب‌وکارِ ... بنا به گفته‌ی خودش شغلی که در ابتدا داشت، در حد سرگرم کردنش به درد می‌خورد. ... و موفقیت‌های دیگران جمع‌آوری نگردیده، بلکه توسط خود درک سیورز اجرا و تجربه شده است.