کتاب صوتی اثر مرکب دارن هاردی

 

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب (میکرو کتاب)، اثر دارن هاردی کتابی قدرتمند و عملی است که بر اساس سال‌ها تجربه‌های اثبات شده و مفید نوشته شده است و به شما آموزش می‌دهد که چگونه از استعدادهای خود استفاده کنید. در این کتاب اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می‌گیرید.

بیایید با هم صادق باشیم! شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت. بیایید صادق‌تر باشیم!

در کتاب اثر مرکب (the Compound Effect) شما با یک برنامه واقعی به همراه راهکارهای واقعی که منجر به تغییر زندگی و واقعیت بخشیدن به آرزوها می‌شود آشنا می‌شوید. این کتاب جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شماست.

همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم. اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که "دارن‌هاردی" با بررسی تک تک آن‌ها، به آن رسیده است. این کتاب به شما می‌گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید تبدیل کند. همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید.